Otázky a odpovědi

Časté dotazy a odpovědi (FAQ)

OtázkaOdpověď
Odběry jsou vždy ráno ?Ano vždy ráno mimo středu a VŽDY na lačno.
Kam mohu jít, když je u Vás zavřeno ?Pracujeme bohužel v nouzovém provozu (Koronavirus), v rámci možností a momentální situace jsem schopen provádět konzultace vzdálenou cestou i mimo ordinační hodiny. Zdraví pacienta je na prvním místě.
Je možné vystavit neschopenku elektronicky?Ano, je to možné , i v nouzovém provozu, využijte formulář obecný DOTAZ, VZKAZ.
Zaměstanavatel má zavřel provozovnu, mám nárok na pracovní neschopnost ?Jde tu o překážku na straně zaměstnavatele a neschopnost se nevystavuje.
Vystavujete recepty elektronicky (na dálku) do mobilu ?Ano, můete si zažádat prostřednictvim formuláře na uvodní stránce těchto www stránek, RECEPT online, přijde vám následně sms.
Nemám chytrý telefon (smartphone) , dostanu elektronický recept?Ano, elektronické recepty lze vyzvednout i staršim typu telefonu, přicházejí jako sms.
Je možné s vámi nějak na dálku konzultovat případně stavy či nemoc?Preferuji možnost video hovoru přes aplikaci WHATSAPP a FACETIME (Iphone), vizuální kontakt napomůže.
Mohu se nechat otestovat na přítomnost koronavirové infekce?Praktický lékař nyní nově také indikuje provedení testu na COVID-19 /koronavirus/a odesílá žádanku do odběrového místa /Šumperk-nemocnice,Olomouc-u FN/.
Pro odeslání jsou významné klinické příznaky:teplota 37,5 a vyšší,suchý kašel,dušnost-pokud není možné tyto příznaky vysvětlit jinak.